czwartek, 27 lutego 2014

Przepraszam.



Kochani moi!

Przepraszam. Przepraszam za to, co za raz napiszę.
A więc tak... Muszę odpocząć. Od razu piszę - nie usuwam bloga.
 Można powiedzieć, że w pewnym sensie zawieszam...
Ostatnimi czasy zauważyłam, jak zaniedbałam dla mnie bardzo ważną osobę. 
 Osobę, za którą tęsknię w cholerę. 
Osobę, przez którą nocami płaczę.
I tak, i tak nikt nie czytał moich wypocin, oprócz tych kilku, nielicznych osób które (podejrzewam) robiły to z powodu braku blogów do czytania.
Jednak, najprawdopodobniej nie przestanę was czytać, na ask'u i FanPage'u postaram się udzielać.
Tak samo z blogiem prowadzonym z Martyną (Auslly&Leonetta).
Proszę, zrozumcie, że nie mam siły ani weny na pisanie.






Kiedy wrócę?

Hm... Nie wiem, ale na pewno was nie zostawię.
Może dwa tygodnie... trzy, miesiąc.
Spokojnie, nie będzie tak, że znikam i wracam po roku z nadzieją, że ktoś tu jeszcze jest.
I mam do was prośbę.
Jeśli ktoś przeczytał choć jeden rozdział, zostawcie po sobie w komentarzu ślad.
Kropka, przecinek, emotikona - cokolwiek.
Chcę wiedzieć, czy opłaca mi się tu jeszcze być.

Huh, to co... Trochę mi głupio.
Kocham was, Malffu.










13 komentarzy:

  1. Twój blog tak samo jak rozdziały są boskie.
    Wiem przez co przechodzisz byłam w podobnej sytuacji i radze ci żebyś nie opuszczała bloga gdyż będziesz miała motywacje do tego że jesteś dla kogoś ważna, że przez twoją prace możesz uszczęśliwić niektórych :)
    Bądź z nami i nie przestawaj pisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutam i to jak. :c
    Tak lubiłam Twoją historię. Tak czekałam na Leonettę,ale patrz na pozytywy. Jeżeli ktoś będzie ciekawy jak ich połączysz na pewno tutaj wróci. Coś to pocieszanie mi chyba nie wyszło,wybacz. :c
    Tak czy inaczej. Czytałam,czytam i czytać będę. Miejmy nadzieje,że wrócisz jak najszybciej. Już tęsknię. Nie podawaj się. Jesteśmy z Tobą. ♥ I miłego odpoczynku,należy Ci się. :)
    Całuję,Soph. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE NO NIE NO NIE NO NIE NO NIE !!! Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego? Twój blog jest moim ulubionym :C Ja wszystko czytam ,wszystko komentuję ... Ale powód jest ważny. Ja też przez bloga wszystko zaniedbuję, jednak staram się właśnie robić tak, żeby było dobrze. Mam nadzieję,że wrócisz jak najszybciej. Życzę ci, żeby wszystko się poukładało i żebyś wróciła jak najszybciej.
    KOCHAM !! ♥
    ~ Tina ♥ ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadania są boskie tak jak blog!
    Będę na pewno czekać na cb.
    I plose wróć niedługo!
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że zawieszasz... :( ja to czytałam... i mam zamiar czytać dalej... mam nadzieję, że niebawem coś dodasz xD czekam ;) opowiadanie jest fantastyczne i blog też ;*

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko! Twój blog należy do moich ulubionych. (A czytam tylko 3 blogi.) Proszę wracaj prędko bo na prawdę nudno bez Ciebie będzie ;( Już tęsknie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam
    Morze nie zawsze uda mi się skomentować ale czytam
    Szkoda że "zawieszasz" ale rozumiem
    Wiec że będę czekała na twój powrut

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cie ;)Ja uwielbiam i zawsze bede uwielbiac twojego bloga :) Jest mi bardzo przykro ze "zawieszasz" bloga ;( Ale rozumiem cie doskonale i bede czekala ze wszystkimi na twoj powrót <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dzis czytam :) I w zupełności Cie rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój ulubiony rodzaj opowiadania - kiedy chlopak jest bucem, dziewczyna go nie lubi, a miedzy nimi rodzi się miłość. Dziewczyno piszesz genialnie i nie mozesz marnowac talentu. Nie wierze, ze po 10 rozdzialach nie wiesz co pisac. Stworzylas nowy swiat, postaci i powiem ci, ze przekonalas mnie. Podoba mi się twoje opowiadanie i szczerze ci powiem, ze jest ono jednym z 3 jakie przypadly mi do gustu. Nie rób tego swoim czytelnikom i wróć. Naprawde pragne cię przekonać i wierze, ze nie tylko ja zagladam tutaj w nadziei ze wrócisz.
    Pokusze się o pretensje : Nie mozesz mi tego zrobic ! Musze się dowiedziec jak ich połączysz. Lubie Diego, ale Leonetta to mój faworyt. Błagam, błagam, jestem doprawdy żałosna ale nie rób nam tego !
    <3 wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń