niedziela, 2 lutego 2014

Informacyjnie

Witam wszystkich!
Mam do was kilka spraw, o których chciałabym was poinformować, więc nie przeciągając...

> Na chwilę obecną mamy 15.300 wyświetleń, 15 obserwatorów i 55 głosów w ankiecie! Bardzo wam dziękuję, i chciałam powiedzieć, że nawet krótkie "fajne" w komentarzu motywuje mnie do działania :)
> Blog przeszedł kompletną metamorfozę (dziękujcie Martynie XD). Dodałam zakładkę LBA, Bohaterów, zaktualizowałam wszystkie podstrony. Po prawej stronie dodałam gadżet z informacjami, gdzie chyba widzicie znajdują się krótkie wiadomości. Mam nadzieję, że wam się podoba.
> Założyłam ask'a! Specjalnie dla was, jeśli macie jakieś pytania to wchodźcie tutaj - !KLIK ASK!. Możecie z anonima, więc pytajcie o co chcecie ;]
> Oprócz ask'a powstał oficjalny FanPage wspólnego bloga z Martyną (Auslly&Leonetta). Na niego również zapraszam, będzie ciekawie - !KLIK FP!
> Rozdział... Mam 40 % ! XD Ale szybko napiszę, bo jeszcze dzisiaj o 11:30 miałam tylko 3,5 %. W każdym bądź razie, postaram się go dodać do środy.

To co, chyba wszystko jest napisane u góry... Krótko i na temat. Do napisania!

Malffu Verdas Jackson







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz