wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych świąt!

Witam was!
Zapewne każdy z was wie, jaki mamy dziś dzień. Wigilia!
Z tej okazji chciałabym wam życzyć:

Wspaniałych chwil, spędzonych z rodziną i przyjaciółmi,
Codziennie uśmiechu na twarzy i mało zmartwień,
Aby Święta minęły wam w rodzinnej atmosferze,
Fajnych prezentów,
Aby wasze wszystkie marzenia się spełniły,
Szalonego Sylwestra,
Abyście korzystali z życia, jak tylko możecie,
I przede wszystkim zdrowia.

Chciałabym wam również podziękować. Za to, że jesteście, motywujecie mnie do działania. Gdyby nie wy, to co ja bym teraz robiła? ;) Dzięki, za te 10.000 wyświetleń, jesteście wielcy <3

FELIZ NAVIDAD!











2 komentarze:

  1. dzisiaj znalazłam bloga ;D
    jest suuuuper <3 zaraz się dodam do obserwatorów xd
    rozdziały są genialne ;)
    tylko szkkoda, że Leon jest zły :( ale mam nadziejję, że nie długo się zmieni.. (:
    komentuję pod ostatnim postem, bo pod tamtymi mi się już nie opłaca..
    czekam na następny rozdział xd pozdrawiam
    Życzę wesołych świąt ;*
    //Nati

    OdpowiedzUsuń